Úvod 9 Poradenství 9 Jak na Vánoce nepřibrat?

Jak na Vánoce nepřibrat?

13.12.2021 | Poradenství, Zdraví

Vánoce jsou často spjaty s jídlem. A často s tím, které naší postavě příliš nepřeje. Ale neznamená to, že si Vánoce ani tak nemůžeme užít s dobrým jídlem. Určitě můžeme. Jen je dobré se držet pár pravidel. Mezi ně patří to, abychom jedli pravidelně. Nevynechávejte zbytečně snídaní, protože jste večer předtím snědli více než obvykle. Tělo bude ve zbytečném stresu a bude si dělat zásoby a ukládat vše na horší časy.

Nezapomeňte na pitný režim

Rozhodně myslete na pitný režim! Ale nemyslím tím ten alkoholový. Je potřeba myslet na pití čisté vody a bylinných čajů a to tak, že k jakékoli skleničce alkoholu přidáme i skleničku vody. Nebo nejlépe alkohol vynecháme a místo něho si uděláme výborný čaj např. LAFFE AFRODITE nebo LAFFE CAFFE SLIM BIO. Ne nadarmo se říká, že hlad je převlečená žízeň.

Vždy volte zeleninu a bílkoviny. Když uvidíte na návštěvě/večírku na sváteční tabuli zeleninu či maso, dejte přednost té, před slaným snackem jako chipsy, smaženými pochutinami nebo třeba před těstovinami s omáčkou.

Štědrovečerní večeře? Volte zdravější varianty

Pokud přemýšlíte nad zdravější úpravou tradiční štědrovečerní večeře, pak doporučuji kapra místo smažení udělat na přírodno. Nebo v troubě v cornflakové krustičce (či případně lososa z trouby). Do bramborového salátu o 1 lžíci majonézy méně než obvykle, a nebo ještě lépe, udělat ji jen z kombinace zelenin a brambor. Ovšem, pokud jeden večer „ulítnete“, rozhodně se nic nestane. Důležité je se nenechat rozhodit a pokračovat dál ve svém pravidelném režimu. V hubnutí je potřeba vždy dodržovat rovnováhu a mezi to patří si i občas něco dopřát. Metabolismus pak můžete podpořit například spalovačem tuku LAFFE FAT BURNER, který obsahuje jablečný ocet.

MUDr. Kateřina Hrazdírová

Nutriční lékařka, která pomáhá nejen ženám v menopauze nastavovat jídelníček podle jejich osobních preferencí. Její klienti hravě a zdravě zvládnou stravovací omezení (celiakii, intoleranci na laktózu...), a také získají energii, krásné a zdravé tělo.

doporučujeme

Podobné příspěvky

Jak střevo chrání plíce osa střevo-plíce tzv. cross-talk?

Jak střevo chrání plíce osa střevo-plíce tzv. cross-talk?

Vzhledem k tomu, že střevní mikrobiom komunikuje s mikrobiomem plic, může orální intervence ovlivnit infekce dýchacích cest. Zdá se Vám to zvláštní? Dobré jablíčko - Střevní bakterie lze krmit stravou s vysokým obsahem vlákniny. Vzniká tak více mastných kyselin s...

5 způsobů, jak posílit svůj imunitní systém

5 způsobů, jak posílit svůj imunitní systém

Přinášíme vám vědecky podložené tipy pro rychlé a účinné posílení imunitního systému. Například meditace může snížit stres, který může vyvolat zánět, a tím pádem také způsobit, že nebudete náchylnější k onemocnění.

Pokud jde o boj s viry, klíčová jsou každodenní opatření, jako je časté mytí rukou a vyhýbání se nemocným lidem. Ale odborníci říkají, že posílení imunitního systému vám může také poskytnout udržení zdravého těla. Zde je pět chytrých kroků, které můžete nyní přidat do svého seznamu úkolů.

Obranyschopnost je otázkou správné výživy – velký přehled vitamínů a minerálů

Obranyschopnost je otázkou správné výživy – velký přehled vitamínů a minerálů

Silná obranyschopnost je především otázkou správné výživy. Proto první tip pro silný a zdravý imunitní systém zní: Jezte vyváženou
stravu. Ano, svým způsobem jde o klišé, ale ruku na srdce, kdo se stravuje vyváženým způsobem? Běžný den mnoho lidí vypadá asi nějak takto: k snídani čokoládový croissant, k obědu rychlovka a po práci třeba burger, špagety nebo chlebíček. To rozhodně není vyvážená strava a vašemu tělu to moc nepřidá.

“Happy in bed” aneb milování není cíl, ale cesta

“Happy in bed” aneb milování není cíl, ale cesta

Dnešní doba nás vede k čím dál tím větší rychlosti, která nám však často není přirozená, ba naopak náš vlastní rytmus by byl mnohem pomalejší, ale okolnosti nás pohánějí neustále vpřed. Spěcháme v práci, při jídle, v předávání informací, při odpočinku a bohužel i v intimních chvílích s partnerem.

6 tipů, jak podpořit imunitu pro vaše zdraví

6 tipů, jak podpořit imunitu pro vaše zdraví

Náš imunitní systém je tedy souhrn mechanismů, který nám udržuje integritu těla. Starají se o to naše vnitřní orgány, kdy každý má svou určitou ochrannou funkci. Jsou to pak především lymfatické orgány, které jsou oním „hlídacím psem“ naší fyzické schránky. Lymfatickými orgány jsou rozhodně naše lymfatické (neboli mízní) cesty a uzliny, patří sem také slezina jako největší lymfatický orgán v těle. Nezapomeňme také na mandle (krční i nosní), kostní dřeň, brzlík nebo třeba apendix(červovitý výběžek slepého střeva), někdy také nazývaný břišní mandle.

Nejčtenější

Sledujte nás

Pin It on Pinterest